Depresyon ilaçları cinsel performansı düşürür mü?

Depresyon ve Cinsel Yaşam ve depresyon ilaçları cinsel performansı düşürür mü?

Antidepresan ilaçlarının en mühim yan etkilerinden bir tanesi (her kullanılan bireyde olacak diye bir şey yok) cinsel istekte azalma yapabilir ama bunlar her insanı etkilemez. Hekimlerin idame tedavisi dedikleri depresyon iyileştirildikten sonrada belli bir süre ilaç kullanılması gerekiyor. Bu ortaya çıkan cinsel isteksizlik kalıcı bir durum değildir ilaç tedavisi bittiğinde tamamen düzelir. Ayrıca bu isteksizlik çoğu zaman 2-3 ayda ortaya kalkar ilaç kullanılmasına rağmen. Burada kişinin doktorundan çok iyi bilgi alması gereklidir.



"Ruh Sağlığı" veya "Depresyon_ilaçları_cinsel_performansı_düşürür_mü_" hakkında soru sorabilirsiniz.

Ruh Sağlığı konusunda önerdiğimiz bağlantılar:

Depresyon Kurtulun
Psikolojik Destekle İlaçsız Depresyondan Kurtulabilirsiniz
www.tedavisibu.com

Bağlantınızı ekleyin Ücretsiz

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*