Hangi tür ilaçlar kabızlığa neden olur?

Kabızlık Hakkında Merak Edilenler ve hangi tür ilaçlar kabızlığa neden olur?

En başta antidepresanlar kabızlığa neden olur. Bu antidepresanlar bağırsak hareketlerinde yavaşlamaya sebep olarak kabızlığın ortaya çıkmasına sebep olabilirler. Bunun yanında ağrı kesicilerinde büyük kısmı kabızlığa yol açmaktadır. Bazı antibiyotiklerde ve demir ilaçlarıda kabızlığa yol açabilir. Kişinin bu ilaçları mutlaka kullanması gerekiyorsa bunların yanında kabızlığı önleyecek bazı ilaçlarda kullanabilir.



"Sindirim Sistemi" veya "Hangi_tür_ilaçlar_kabızlığa_neden_olur_" hakkında soru sorabilirsiniz.

Sindirim Sistemi konusunda önerdiğimiz bağlantılar:

Hemoroid nedir?
Nasıl önlem alırım, nasıl beslenmeliyim , hangi tedaviler var?
www.tedavisibu.com

Bağlantınızı ekleyin Ücretsiz

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.